Purple.Heart
blog dah berhabuk....
Saturday, October 27, 2012 @ 1:15 PM | 0 Comment [s]


fuhhh.... dah berhabuk gila blog aku nie....
sangat2 lame tak update apa2... sejak 6 bulan nie hidup aku terlampau busy dengan kerja, family & en.chenta... 24/7 ade jerk aktiviti aku buat... kalau tak kerja, balik putrajaya atau hang out dengan family dan kekawan kat sini.. sambil tu berjalan dengan si die.. 
pejam celik tak sangka da 6 bulan aku dan die... rasa macam baru semalam jerk aku kenal die...
thanks love.... sabar dengan kerenah aku... rajen layan peragai aku...dan rajen bawa aku berjalan....semoga kita kekal sampai bila2...insyaAllah..  ;) <3 p="p">
next update tak tahu la bila lagi.... sejak lappy dah tak de kat umah nie... rasa malas nak update blog nie.... tunggu la bila rajen nanti...heee...
papai blog... 


Older Post | Newer Post

Hye.I'm Cik Ila.thanks 4 visiting me.


Story About





This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.