Purple.Heart
shopping raya di Johor...
Sunday, July 29, 2012 @ 12:29 PM | 0 Comment [s]


semalam menjadi juga nak shopping raya kat JPO...  idea timbul dari aku yang nak sangat ke JPO... then dapat kawan yang sporting memang menjadi la plan aku tu... ;)

sepatut 5 orang, then tinggal 4.. last yang pergi cuma 3 orang jerk....
aku, acap ngan amen.... serious fun dengan die orang nie...
dalam hati tengah rabak, bebudak nie la yang hiburkan aku....
korang bodyguard yang besh... heee....
dalam bergurau korang uh sempat korang nasihatkan aku kan... 
thanks a lot beb..

first tempat pergi semalam ke JPO... tapi tak menarik minat aku langsung.... 
yang sakan shopping si acap jerk... banyak die borong kat situ..
dah puas shopping... dah sakan gelak ketawa...  masa nak gerak gi Jusco tebrau uh kereta lak problem...
sekali bateri kong... okeyh gelabah sekejap memasing.... -.-
lama juga stuck kat situ..... nasib management kat JPO nie bagus....
guard kat situ panggil bantuan untuk jumper kereta dengan kereta syarikat die....
thanks JPO... ;)






2nd tempat ke Jusco Tebrau.....
kat sini acap sambung shopping..... die sakan lah shopping....
aku dah penat nak shopping da.... berjalan jerk lebey....
rindu terubat gi JB nie..... teringat zaman study dulu......

3rd tempat kita org gi kat Sg Chat.... dekat tepian tebrau....
kita orang berbuka dekat sini..... duduk kat sini jerk dekat 1 jam...
berborak jerk lebey memasing..... masing2 membahan....
ader jerk modal die orang nie... memang asik tergelak jerk la dengan mereka nie.... 

last sekali sebelum balik, kita orang singgah dekat danga bay.....
jalan2 jap kat sini sambil main hujan.....
memang besh la kan.... bawa kan si amen yang tak pernah sampai kat sini....
tengah hujan aku ley terlayan perasaan lak kan...
teringat lak waktu aku melepak dengan AO dulu...
memang nie la pun tempat selalu gi dulu.....

before kul 10 kita orang dah gerak balik.....
dalam kereta pun memasing tak tidur... memasing bercerita la... berkaraoke dalam kereta....
sampai kat umah aku pun ade jerk modal memasing nie.....
thanks korang.....
minggu depan kita berbuka sesama lagi okeyh... ;)



Older Post | Newer Post

Hye.I'm Cik Ila.thanks 4 visiting me.


Story About





This template was created by FaqihahHusni. Best view in Google Chrome only.